Toimintasuunnitelma ja kuvia

Graniitti 8-2019
22.8.2020 pidettiin kauden avajaiset. Kevään lopettajaiset jäivät koronan takia väliin.

Yleistä:

Pelikauden aikana ja päätteeksi on pidetty kevätpippaloita, käyty keilaamassa ja pidetty pikkujoulut vuosittain.

Vuoden veteraanit

Porukkamme ja emoseura on nimennyt vuoden lentopalloveteraaneiksi seuraavat pelaajat, pelivuosiemme aikana.

1. Viljo Manninen
  2. Arto Pirhonen
  3. Eero Uotila
  4. Eero Tiainen
  5. Helena Lassila
  6. Martti Kuukkanen
  7. Jukka Hakanen
  8. Timo Sällinen
  9. Guven Görsoy
  10. Harri Ojanperä
  11. Grigory Jitkov
  12. Janne Manninen

Toimintasuunnitelma 2024

Toimimme urheiluseura Jyväskylän Valo ry:n harrastelentopalloryhmänä.

Toimintaamme kuvaa hyvin määritelmä nettisivuillamme ”Tarkoituksena on liikuttaa kaikenikäistä aikuisväkeä lentopallon parissa. Tasossa ei pyritä (eikä varmaan päästäkään) kilpaluokkiin. Parhaimmillaan peli on hyvää puulaakitasoa. Ei ryppyotsaisen totista vaan kaikille onnistumisen iloa!” Tämä on luonut yhteishenkeä ja pitää pelitason sopivana kuntoilutasoisille aktiiveille. Tällä myös kuvaamme pelitasoa ja vaatimuksia uusille porukkaan haluaville.

Pelivuorot:

Jatkamme varattuja maanantai, keskiviikko, torstai, perjantai ja sunnuntaivuorojen systeemiämme edelleen kevätkauden loppuun.

Kesäaikana pelaamme entiseen tapaan säävarauksella biitseillä ja tiistaisin yhdessä torstaivuoron porukan kanssa Kivikirjalla ulkopelinä lentopalloa.

Syksyllä alkavalle hallikaudelle haemme edelleen viittä pelivuoroa. Toivomme myös syyskaudelle hyviä saleja kohtuullisten vuoroaikojen myötä.

Pelaajat:

Pelaajien vaihtuvuutta on jonkin verran, tarkistamme uusien halukkaiden ja sopivien pelaajien mahtumisen erityisesti syyskauden alkaessa. Tähän vaikuttaa tietysti saamiemme vuorojen määrä ja sopivuus. Karsintaa olemme joutuneet aina tekemään, johtuen pelitasostamme ja että vältymme loukkaantumisilta. Näin ollen pelaajamäärä pysynee 50 seuduilla. Joukkueet koostuvat pääosin miespelaajista, mukaan toki mahtuu edelleen hyvätasoisia naispelaajia ja ns. sekavuorot ovat käytäntönä. Tuo pelaajamäärä sopeutuu kahden joukkueen vuoroiksi peli-iltaa kohden viiteen viikkopelivuoroon. Olemme siis nyt kohtuullisen suuri lentopallo liikuttajaseura. Nimeämme vuoden pelaajan joukostamme.

Muu osallistuminen:

Mikäli sopivia puulaakitasoisia pelitapahtumia löytyy, pyrimme saamaan niihin joukkueemme mukaan.

Perinteiset kevätkauden lopettajaiset kesän tultua varataan ja pikkujoulun vietto kuuluvat myös kauteen 2024.

Pyrimme löytämään joukoistamme osallistujia myös seuran talkootoimintaan.

Omat nettisivut, tiedotus ja organisointi:

Jatkamme tiedottamista omilla nettisivuilla osoitteessa https://valonlentis.sporttisaitti.com/ Peli- ja toimintatiedotteita hoidetaan nettisivujen lisäksi WhatsAppilla ja tekstiviesteillä.

Sivuja ylläpitää ja päivittää Viljo Manninen, joka toimii edelleen myös yhteyshenkilönä tilavarausten osalta sekä seuraan päin, huolehtien pelimaksujen keräämisestä ja tilityksestä seuralle ja talousselvitysten teosta peliporukalle kauden 2024 aikana. Torstaivuoron järjestelyistä ja maksujen hoitamisesta vastaa edelleen Jorma Lehtola. Avainhenkilöitä vuorojen valvontaan ja avainten hoitamiseen valitaan entiseen tapaan.

Talous

Lentopalloporukkamme budjetti on reilu 3000 euroa vuodessa, koostuen kokonaisuudessaan pelimaksuista. Tällä katetaan salimaksut ja tiedotus. Muihin mahdollisiin kuluihin, kuten osallistumismaksut turnauksiin tai matkakulut ja tilaisuudet, rahoitus kerätään osallistujilta omavastuuperiaatteella. Mitään toimintapalkkioita henkilöille ei makseta.

Laati

Viljo Manninen